Håll tummarna med mig

Jag tror jag är klar nu... Med manuset. 200 A4-sidor fulla med text. Det har tagit drygt tre år och texten har tagit vägar som jag aldrig kunde drömma om när jag började. Jag har fått lära känna nya karaktärer och blivit tvungen att ta reda på fakta om saker jag inte visste att jag var intresserad av. Men nu är den faktiskt klar. Jag inser att det går att redigera och redigera tills man blir tokig, men en dag får man bara bestämma sig. Säga till sig själv: det här håller, det kommer bli bra. Nu väntar en spännande tid för att se om något av förlagen nappar.

Håll tummarna med mig!

Kommentarer

Annis sa…
Åh, vad spännande! Håller med, det går verkligen att redigera i all oändlighet! Lycka till och hoppas verkligen att något förlag nappar! :)
Charlotte sa…
Tack Annis :)
Hur går det med ditt bokprojekt?
Anonym sa…
Oj så spännande! Det är klart att vi håller tummarna för dig!

Populära inlägg