Bokskrivning vs bokmässa

Igår började bokmässan i Göteborg och för första gången på flera år är jag inte där. Känns lite sorgligt, men jag tröstar mig med att se och läsa om den istället. Och så vet jag ju att det kommer fler år.

Om det är någon som undrar hur det går med min bok, som jag ju tyckte att jag var klar med i våras, fick den ligga till sig över sommaren. Då insåg jag att jag ändå ville skicka den till den lektör som hjälpt mig med de andra två böckerna.

Nu har jag fått tillbaka feedbacken, som var till stor del mycket positiv, och som vanligt har hon pekat precis på det jag borde förbättra.

Så här sitter jag nu - har faktiskt en hel skrivdag för första gången sedan i våras - och redigerar och redigerar och tror att det här kan bli riktigt bra.

Den som väntar får se :)

Kommentarer

Populära inlägg