Omslaget är klart!

Nu är omslaget så gott som klart till boken (Jag ska skydda dig mot livets fasor). Känner mig riktigt stolt över att ha gjort det i stort sett själv - med hjälp från min dotter och förlaget.

Redigeringen är nu nästan helt färdig och boken håller på att sättas hos förlaget. Sedan är det inte långt kvar till tryck. Pirrigt och spännande. Fantastiskt och läskigt på samma gång. Så många timmars, dagars och års arbete är snart över. Är ju lite som att släppa iväg sitt barn för första gången på egna vägar.

När boken väl är tryckt finns det inget mer jag kan göra i texten, utan då är det upp till varje läsare att forma historien i sitt huvud. Jag kan  inte heller styra över hur den kommer mottas, men det viktiga är ju att jag känner att jag har gjort vad jag kunnat för att få manuset att lyfta och ge det vingar.

Kommentarer

Omslaget ser jättesnyggt ut om det är det som syns på bilden! :)
Charlotte sa…
Ja, det är det som syns på bilden :-)

Populära inlägg