Intervju i Nya Åland och naturens läkande kraft

Hej på er!

Hoppas ni har en skön sommar. Själv har jag precis kommit hem från en skön semester på Åland. Det är något speciellt att bo så nära havet och naturen. Att höra vågarna klucka utanför fönstret när man vaknar på morgonen och höra vindens sus i träden var man än gå. Jag kan inte låta bli att tänka på naturens läkande kraft (som också är en viktig del i min senaste bok) och undra om många människor inte skulle må mycket bättre av att leva närmare naturen (eller är det bara jag som börjar bli gammal? :-).

I början av semestern kom tidningen Nya Åland och intervjuade mig och där står det också om naturens läkande kraft och den huvudroll naturen spelar i boken.

Här kan du läsa början av artikeln: http://dlvr.it/BfkRSL

Kommentarer

Populära inlägg