Året som gick

Läste en så bra B-lista på Annelis blogg om året som gått, som jag kopierar här och fyller i med mina egna tankar:

Årets...

beslut: att gå ned i tid på jobbet för att få mer tid för mitt skrivande.

besvikelse: att jag inte fortsatt skriva på mitt manus trots att det var min plan, men insåg snart att det var för svårt att skriva när jag inte var ensam hemma.

besök: bokmässan i Göteborg - tredje gången och alltid lika omtumlande och inspirerande..

bekantskap: att få lära känna fler människor som skriver och som är i samma situation som jag - konstnärliga själar som kämpar för sitt skrivande.

bokupplevelse: Maria Ernestams böcker - nu senast Alltid hos dig.

besökare: alla som tittar in här och kommer med kommentarer - är så tacksam att ni kikar in.

bedrift:
att sköta vardagspusslet med jobb och tre barn - måste ändå ge mig och min man en eloge för att vi får allt att gå ihop och ändå har det så bra ihop.

biljett: Tre systrar på Stadsteatern, alltid lika upplyftande att gå på teater.

bebisar: min egen lilla trea som föddes i augusti 2009 och som alltid kommer vara min lilla bebis!

bästa: att känna att jag verkligen vill satsa på mitt skrivande igen och att jag har en bra början på ett manus i datorn som jag längtar efter att få sätta tänderna i...

Kommentarer

Annelie sa…
Kul att läsa och få veta lite mer om dig! Lycka till med nästa manus!

Populära inlägg