Nästa år kommer min nya bok ut...

Vågar nästan inte skriva det här men - nu är det klart! Nästa år kommer min tredje bok ut! Det blir en vuxenbok även denna gång med titeln "Jag ska skydda dig mot livets fasor".

Just nu pågår slutkorrigering och arbete med omslag och allt annat som hör en bokpublicering till. Kan nästan inte tro att det är sant, att alla timmar framför datorn nu ska få utdelning och att mina nya karaktärer ska få möta sina läsare. Måste nog nypa mig själv i armen några gånger till först.

Och för alla er som skriver och hoppas på att få er bok utgiven - fortsätt skriva! Tappa inte lusten, utan fortsätt skriva, gå en skrivkurs och gör det du brinner för. En bra text hittar till slut på något sätt alltid sin läsare.

Kram till er alla och trevlig helg!

Återkommer när jag vet exakt lanseringsdatum! :-)

Kommentarer

Populära inlägg